Baby 5 weken en voeding

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Onze zoon is morgen 5 weken. Sinds donderdag krijgt hij 5x135cc (120+4) flesvoeding.  Dat gaat eigenlijk heel goed. Gewicht 4345gr afgelopen vrijdag. Nu slaapt hij vannacht opeens heel lang. Super fijn natuurlijk maar ik vraag me dan af of het niet te lang is?</p><p>22.30u laatste fles gehad en hij slaapt nu om 5.30u nog. Wat is jullie advies? Lekker laten slapen of toch wakker maken omdat hij pas 5 weken is? </p><p>Vorige nachten melde hij zich rond 3.30u </p>
 
Lekker laten slapen. Misschien komt hij overdag wat vaker om een voeding in te halen.
Ik kan begrijpen dat jij er wakker van kan liggen maar mijn dochter heeft ook zulke nachten gehad. Lekker laten slapen en misschien morgen of een andere dag komen ze wel weer in de nacht. 
 
Ik zou hem lekker laten slapen en er zelf van genieten! Verder zou ik wel even in de gaten houden hoe hij wakker wordt. Zolang hij alert is, lijkt het me prima. 
 
Onze dochter is vandaag 5 weken. Sinds zij boven de 4kg zit (en dus goed was aangekomen), mocht er van het cb ‘s nachts maximaal 8u tussen de voedingen (bv) zitten. 
Eerder moesten we haar wakker maken en was t een heel gedoe om haar midden in de nacht te laten drinken. Maar nu mogen we haar al 2 weken laten doorslapen totdat zij zich meldt. 
Lekker laten doorslapen dus. 
 
Terug
Bovenaan