Baby 5 weken opeens veel onrust

<p>Onze derde zoon is geboren op 28 maart,ging allemaal goed,heeft wel medicatie voor reflux maar sinds de laatste week wil hij overdag niet meer slapen,hij blijft huilen als ik hem niet pak en slaapt als hij slaapt erg onrustig,leg hem  onder toezicht op de buik om toch even te kunne slapen..wie herkent dit...onze tweede zoon was een huilbaby dus maakt me erg onzeker en bang, hoort dit erbij of ga ik weer de verkeerde kant op..een onzekere moeder</p>

Rond de 5 weken is ook het eerste sprongetje. Hopelijk is het dat! 
Herkenbaar hoor om je zorgen te maken of je kindje ook een huilbaby wordt.. sterkte!

Zoals ik het lees is dit inderdaad spronggedrag. 
Mocht je je zorgen maken kun je altijd een keertje je kleine door de osteopaat laten nakijken. Hebben jullie dat met de eerste ook gedaan?
Wij kregen er een eel blij kindje voor terug.

Krampjes kunnen ook meespelen. Merkte ik vooral rond etenstijd.. draagdoek hielp wel.. sliep ze lekker in en ik had mn handen vrij..

Krampjes, sprongetje het kan allemaal!
Mijn zoontje heeft tussen de 4 en 12 weken gigantisch veel gehuild. Daarna werd het minder en nu heb ik een tevreden mannetje! Bij de 6 weken komen ze ook in de beruchte huilpiek, daarna een piek qua krampjes. Even doorzetten mama! Komt goed! ?

Terug
Bovenaan