Mijn dochtertje van 5 weken krijgt afgekolfde bv en 1 of 2x per dag kv, ligt er beetje aan hoe vaak ik heb kunnen kolven. Ik voed haar op verzoek en kom dan altijd uit op 8x per dag, ongeveer elke 3 uur dus. Nu woog ze met bijna 2 weken 7 pond en 2 weken later heb ik haar zelf gewogen (met haar op weegschaal gaan staan) en kwam ik al uit op 9 pond. Bij huisbezoek cb vonden ze die 7 pond toen al best veel (betekende toen 350gr aangekomen in 5 dagen) maar was ook goed teken want dan at ze goed en was ze gezond. Maar misschien beetje te heftig dat dit nu al weken zo doorgaat?Daarnaast ga ik het heel vermoeiend vinden. Voor mijn gevoel ben ik hele dag aan het voeden, kolven en de flesjes en kolven weer afwassen. En ergste is dat ze soms na 2 uur alweer gaat zeuren om fles..meestal eind vd middag/avond. ‘S ochtends zit er juist meestal iets meer tijd tussen gelukkig. Maar als ik niet de fles geef als ze er weer om vraagt dan is ze ontzettend huilerig en onrustig of soms krijst ze gewoon keihard. Dus geen idee hoe ik eventueel zou kunnen gaan minderen..Iemand tips?<br /><br />