Baby 6,5 maand en brullen na de 22.30 voeding..

Hallo
Ons zoontje is nu 6.5 maand en al een paar avonden valt hij niet lekker in slaap na de 22.30 voeding. Deze voeding is borsvoeding voor hem, soms van mij en soms uit een flesje. Maar hij heeft echt geen honger meer, is tevreden na het drinken. Gaat liggen, is moe gaat beetje kletsen en na 15 minuten brullen. Hoeft niet te boeren, als je boven zijn bedje staat gaat hij lachten ...
Is dit herkenbaar?
Grt
Debby
 
hallo,

mijn zoontje nu 6 mnd. doet dit nu ook al 2 avonden, hij krijgt alleen geen voeding meer om 22.30, maar zijn laatste voeding om ong. 19.30, als hij daarna naar bed gaat is het naar een kwartier/half uur ook schreeuwen, echt zo hard dat ik denk dat er wat aan de hand is, maar als we hem uit bed halen gaat hij zitten lachen en spelen, ik weet ook niet wat het is, maar mijn dochtertje heeft ook wel van die periodes gehad, ik hoop dat het snel weer over is,

succes ermee,

groetjes susanne
 
He hallo,

Mijn dochter van 2maanden had dit ook elke dag maar nu nog enkele keren.
T gaat dus wel weer voorbij. Maar ik heb gewoon het idee dat ze al zo slim zijn dat ze weten dat dit de laatste voeding was en dus de gezelligheid en mama en (papa) dus weer ff moeten missen, want idd als je boven het bed staat stil en lachen.

Wat bij mij hielp  is de laatste voeding geven en dan gelijk weer naar bed, niet nog spelen en gezellig maar even knuffelen dikke kus en dan lekker slapen.

Een vriendin van mij juist andersom, die legte hem gelijk terug en maar brullen, toen juist omgekeerd en dus nog ff goed laten spelen en moe worden en dan lekker naar bed.

Hoop dat jullie er wat aan hebben.

Groetjes Nadine, moeder van Anouk 7,5mnd
 
Hoi,

Heel herkenbaar. Mijn dochter (nu 1,5) was rond die leeftijd ook echt wakker na de laatste voeding, waar ik haar voor wakker maakte (ik geloof rond 23.00). Op een gegeven moment sliep ze dan pas weer om half 1!! Ik heb toen ze 7 maanden was die laatste voeding laten vallen en het probleem was over, ze sliep lekker door.

groetjes,

Desiree
 
Terug
Bovenaan