Baby 6,5 maand slaapt overdag opeens maar half uurtje per keer!!

<p>Helpppp! Wat is dit nou toch mijn dochter van 6,5 slaapt opeens elke x maar een half uur en dan is ze dus weer wakker! En wilt echt niet meer slapen als dit voorheen gebeurde gaf je haar speentje en viel ze vaak na 5 minuten weer in slaap! Is dit ook weer een fase ? Hahaha! Vandaag bv totaal pas 1,5 uur geslapen dat lijkt mij vrij weinig ?</p><p>Herkenbaar ? </p>

Heel herkenbaar! Hier in de ochtend en eind van de middag vaak ook max 30-45 min. In de middag meestal 1,5 uur! Vanmiddag had ik t rustig. Toen sliep ze ineens 3uur!!

Hier het tegenovergestelde: slaapt ineens sochtends 3 uur ipv 1,5/2 uur hahaha! 
Maar uhmmm, een fase? Half uurtje is idd kort lijkt mij! Hoelang doet ze dit al?

Hier ook een tijdje een fase gehad dat mijn zoontje maar 35 minuten per keer sliep. Legde hem toen soms wel 4/5 keer per dag op bed, omdat hij na een uur alweer zo aan het mopperen was. Ging vanzelf weer over, maar vond het heeeel vermoeiend. Voor mijn gevoel was ik hem de hele dag op bed aan het leggen. Weet eerlijk gezegd niet meer hoe lang het uiteindelijk heeft geduurd, maar het is wel over gegaan! Nu heel af en toe als hij heel verkouden is slaapt hij nog zo kort, maar dat zijm gelukkig uitzonderingen.

Zou het kunnen komen door het grijze gebied in de oei ik groei app.
Nu heeft ze vanmiddag bij oma opeens wel 2 uur geslapen achter elkaar!
Dus misschien is het weer over haha!
We zullen zien. Vanmorgen was ze ook weer rond vijf wakker en dat is ook altijd in de sprongetjes dus dacht misschien kan het aan het grijze gebied liggen ook al is dat geen echte sprong toch?

Terug
Bovenaan