<p>Lieve Allemaal,</p><p>Onze kleine vent is 6,5 maanden oud. Het is een heel vrolijk ventje die overdag goed slaapt. Het is niet echt een heel hongerig ventje maar hij groeit goed op zijn eigen curve. </p><p>Hij krijgt sinds dat hij 3 maanden oud is fles voeding en toen hebben we overdag flink gestoeid met het slapen overdag. Na een paar weken ging dat goed. Toen hij 5,5 maanden oud was ging hij het klokje rond slapen wat ik super netjes vond maar als hij nog langer voor een fles zou komen snachts was dat geen probleem. </p><p>Nu sinds een week word hij 3-5 keer in de nacht wakker en is dan erg onrustig. Moeilijk troostbaar als je hem uit bed haalt. Als ik hem laat liggen en naast zijn bedje ga zitten en mijn hand op zijn hoofd leg dan grijpt hij met zijn handjes mijn hand vast en zit ik daar zo 30 minuten. </p><p>We hebben hem al nu iedere nacht een kleine fles van 60-90cc gegeven en valt weer in slaap maar word binnen 2-3 uur weer wakker en begint het onrustige overnieuw. Als we hem dan een normale fles 180 cc geven drinkt hij die maar voor de helft. </p><p>Het begint eerst met mopperen en soms daarna paniek huilen. Als het alleen mopperen is laten wij hem liggen in de hoop dat hij zelf in slaap valt. </p><p>De aantal keren dat hij nu in de nacht wakker word nemen toe. </p><p>Heeft iemand tips wat wij kunnen doen? </p><p> </p>