<p>Hoi meiden!</p><p>Ik zit even met een dilemma. Mijn zoontje is 6 maanden en sliep altijd prima. Ging rond 8 uur naar bed en sliep dan lekker de hele nacht door. Wel werd hij vaak wakker, maar dan was een speentje erin voldoende en sliep hij weer verder. Sinds vorige week werd hij ineens 's avonds erg onrustig. Huilend wakker na een kwartier of helemaal niet slapen. Wat bleek? Hij had honger. Daarom geef ik hem nu rond 19:30 uur 210 ml Nutrilon met 7 schepjes en 3 schepjes rijstebloem. Dit ging een paar nachten goed, tot gisteravond. Toen werd hij rond half 11 weer huilend wakker en wilde niets. Alleen maar een fles. Dus heb ik hem nog eens 150 ml met 5 schepjes gegeven welke hij zo wegklokte. De hele nacht niks meer gehoord. Ik denk echt bij mezelf: waar laat je het?!, maar goed, hij is dus blijkbaar lekker hongerig. Op een dag krijgt hij in totaal 4 flessen van 210 ml en verder groente, fruit en we oefenen met brood en lange vingers e.d.. Tussendoor ook wat slokjes water.</p><p>Mijn vraag is nu: hoe kan ik hem lekker vol krijgen 's avonds zodat hij in één ruk doorslaapt? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik dacht zelf aan pap én een fles, maar geen idee hoe en welke.</p><p>Ik hoor graag jullie tips! </p>