Baby 6 maanden drinkt te weinig

<p>Hej hallo, </p><p>Ik moet nu een keer waar anders om advies vragen. Mijn dochter van 6 maanden weegt maar 5.5 kilo omdat ze vanaf geborte slecht drinkt. Ik weet echt niet meer verder. Alles geprobeerd. Huisarts geweest, kinderarts, diëtist logopedist! Niemand weet wat er aan de hand is. Die kleine wil gewoon niet drinken. En een week geleden was de eerst keer dat zij 4 flessen met 180 ml water en + 6 melk en pap gedronken heeft en nu wil ze weer niet meer. Fruit en groente ook moelijk. Slaapt veel en snachts door. Maar ze is vrolijk,  attent aan het lachen en spelen. Dus wat kan het nog zijn. </p><p> </p><p>Bedankt voor het luisteren</p><p> </p>
 
Hallo! Mijn dochter is ook 6 maanden en 5.5 kilo! Ze is vrolijk, plast en poept goed. Tot voorkort gaf ik borstvoeding en ik wist dus niet wat erin ging. Nu geef ik aanvullend flesvoeding (op advies van het CB omdat ze te licht is). Maar ze drinkt kleine beetjes. Wat er niet in gaat gaat er gewoon niet in! Ben je ook met oefenhapjes gestart? Ik maak me geen zorgen omdat ze verder prima ontwikkeld en vrolijk is. Wellicht haalt je dochter (en de mijne) het later wel in!
 
Terug
Bovenaan