Baby 6 maanden eet super slecht!??

Hi allemaal,

Mijn dochter can 7 maanden drinkt en eet sinds 2 dagen echt overduidelijk minder. Ze wilt geen hapjes en drinkt haar flessen maar voor de helft. Als ik al met de lepel naar haar toe kom houd ze haar lippen stijf op elkaar…. Terwijl ze eerst echt mega goed at en dronk!!
Ik heb het idee dat haar 2de tandje aan het doorkomen is, maar ze slaapt dus overdag en mega veel en als ze wakker is wilt ze niks. Ze heeft ook geen verhoging ofzo.
Ook is ze een beetje verkouden alleen niet echt een verstopt neusje meer een loop neus.

Maak me echt een beetje zorgen dat ze niks wilt eten en drinken??
 
Misschien is het haar tandje of komt er iets van een ziekte aan. Daar kom je vanzelf achter ?

Als ze helemaal niks meer eet en drinkt, koorts heeft en/of futloos is zou ik de huisarts bellen.
 
Voor 2 dagen zou ik me nog geen zorgen maken. Tenzij ze echt niet meer drinkt en dus ook niet meer plast, of er suf uit ziet etc.
 
Hier hetzelfde. Over 3 dagen is hij 6 maanden. Drinken en eten vindt hij nu even niet interessant en houdt z'n lippen stijf op elkaar. Hij zit nu ook in sprong 5 dus ga ervan uit dat het daardoor komt.
 
Terug
Bovenaan