Baby 6 maanden ernstig ziek

<p>hallo ik moet het even van me afschrijven  mijn zoon is nu 6 maanden oud en vaak ernstig ziek 2 x nierbekken onsteking gehad waarvan 1x zelfs op de ic kwam te liggen hij was toen net 4 maanden oud hij was zo blauw en koud aangelopen dat ze zelfs in zijn been bot moesten boren om infuus erin te krijgen na 3 weken beter 6 dagen later weer dood ziek weer nierbekken ontsteking weer andere bacterie na veel onderzoeken bleek ook dat hij hart ritme stoornissen heeft slaap apneu meer hersenvocht dan normaal afelopen dinsdag kreeg ik te horen toen hij zo ziek was dat er een bepaald stofwisselingziekte in zijn urine zat dus afgelopen dinsdag uitgebreid bloed moeten laten prikken en urine afgenomen nu 6 tot 12 weken wachten op uitslag  voor baby van zijn leeftijd is groente en fruit belangrijk voor hem minimaal liter vocht dus 5 flessen per dag en als het goed gaat beetje fruit op een dag elke 3 uur temperaturen want bij 38 mag die ziekenhuis weer in  sorry voor lange verhaal dit is nog de korte versie maar moest het even van me afschrijven </p>

Jeetje, wat een ontzettend heftige en nare situatie. Je hoeft zeker geen sorry te zeggen voor je verhaal. Ik snap dat je dit kwijt moet. Wat moet jij je een onwijze zorgen maken om je kleintje :(
Ik hoop voor jullie dat de uitslagen van de testen er snel zijn, dat deze meevallen en dat ze er iets mee kunnen. Ik duim voor jullie. 

Ja maak me idd onwijs zorgen ben ook erg bang maar ook toen hij zo ernstig ziek was op ic lag met allemaal apratuur dat je dan tegen je baby gaat zeggen van is goed jongen ga maar dat is echt erg als je dat gaat zeggen tegen je kind 
en nu lijkt het erop dat hij meerdere stofwisselings ziekte heb en 1 kunnen we genezen daar komt ook steeds die nierbekkenontsteking vandaan maar dan hebben we een donor lever nodig en als de nieren zo ernstig zijn aangetast ook dan nier donor 
nu krijgt hij nog steeds antibiotica en andere dingen en moet hij veel rusten vooral drinken omdat ik toch wil dat hij fruit enzo binnen krijgt meng ik diksap in zijn melk krijgt die iediggeval wat binnen 
en 1 x in de week naar kinderarts enz enz ik hoop dat dit allemaal snel voorbij is en eindelijk kan genieten van moederschap want dat is nog niet gelukt 

Heel,heftig zeg!  Een kind van die leeftijd kan ook prima opp bv/kv leven,nog,hoor! Dus mocht de groente en fruit niet lukken, niet daar ook om stressen. Wij zijn pas met 6 maanden gestart en in begin ging er niets in (kreeg heele stukken) neefje weigerde zelf alles tot 1 maar en leefde dus ook alleen op bv! 
Heel veel sterkte de komende periode! En durf hulp te vragen in je omgevjng als je dat nodig hebt!

Meis wat naar voor jullie. Lekker van je afschrijven. Helpt een beetje voor even. Blijf jij vooral goed gezond eten en sterk zijn voor je mannetje. Veel liefde en kroelen en inderdaad vocht en vitaminen voor je ventje. Hoop zo dat je over een paar weken een positief verhaal kan posten. Ik leef met je mee. Liefs Thes

Terug
Bovenaan