<p>hallo ik moet het even van me afschrijven mijn zoon is nu 6 maanden oud en vaak ernstig ziek 2 x nierbekken onsteking gehad waarvan 1x zelfs op de ic kwam te liggen hij was toen net 4 maanden oud hij was zo blauw en koud aangelopen dat ze zelfs in zijn been bot moesten boren om infuus erin te krijgen na 3 weken beter 6 dagen later weer dood ziek weer nierbekken ontsteking weer andere bacterie na veel onderzoeken bleek ook dat hij hart ritme stoornissen heeft slaap apneu meer hersenvocht dan normaal afelopen dinsdag kreeg ik te horen toen hij zo ziek was dat er een bepaald stofwisselingziekte in zijn urine zat dus afgelopen dinsdag uitgebreid bloed moeten laten prikken en urine afgenomen nu 6 tot 12 weken wachten op uitslag voor baby van zijn leeftijd is groente en fruit belangrijk voor hem minimaal liter vocht dus 5 flessen per dag en als het goed gaat beetje fruit op een dag elke 3 uur temperaturen want bij 38 mag die ziekenhuis weer in sorry voor lange verhaal dit is nog de korte versie maar moest het even van me afschrijven </p>