<p>Hallo mama's</p><p>Mijn dochter is deze dondeddag 6 maanden oud. Ze is een blijde baby met al haar eigen willetje. Haar willetje heeft ze al zo erg dat er geen echte ritme in haar dag zit wat wij als ouders een beetje vervelend begint te worden. Dit is nu ong haar ritme:</p><p>Wakker worden tussen 5.30 en 7.00 dan soms wilt ze een fles soms niet, na 1 a 1 1/2 uur slaapt ze ruim een uurtje ( in me armen )</p><p>Rond 10.00 krijgt ze fruit met water, soms valt ze dan in slaap soms ook niet en dan slaapt ze meestal in me armen ik probeer haar dan op bed te leggen maar als ik dat doe dan krijst ze alles bij elkaar en is ze klaar wakker dit is zo met alle middag slaapjes.</p><p>Tussendoor probeer ik haar water te geven, soms krijgt ze thee of diksap.</p><p>Om 13.00 krijgt ze pap</p><p>Vaak valt ze in slaap tussen tussen 13.30 en 17.00 maar slaapt maar 20 a 45 min</p><p>Dan ergens tussen 15.00 en 17.30 drinkt ze soms wat melk met een beetje pap erdoor omdat ze dat beter drinkt</p><p>Om 18.00 krijgt ze groente, soms een potje soms zelf gemaakt, en water.</p><p>Dan ergens tussen 19.30 en 20.30 valt ze in slaap ( in onze armen ) soms ook niet. Om 21.15 krijgt ze de laatste pap fles en brengen we haar naar bed waar ze sinds een paar dagen begint te huilen als we haar in bed leggen.</p><p>Heeft iemand tips voor ons voor een beter ritme en zodat ze wel in bed slaapt in de middag? Ik word een beetje wanhopig en bang dat ze helemaal geen ritme gaat krijgen</p>