<p>Goedemorgen,</p><p>Wil het hier ook eens proberen. </p><p>Volgende week is onze dochter 6 maanden. Sinds afgelopen zondag wordt zij rond 21:30/22/22:30 ineens krijsend wakker. Ze moet dan echt uit bed gehaald worden want is in blinde paniek. Soms in de nacht heeft ze dit ook maar dan is het met dr tut snel goed. </p><p>Niet te stillen en als ze stil is en je wil haar weer neerleggen dan begint alles opnieuw zodra ze merkt dat je haar weglegt. </p><p>Ze heeft zaterdag voor het eerst ergens anders geslapen en toen had ze dit 1 x maar was snel gesust. Het zal toch niet hier aan kunnen liggen?</p><p>Ze zit ook wel middenin een sprong en ik herken haar gedrag wel een beetje van de andere sprongen maar zo heftig...</p><p>Dit is trouwens overdag niet zo en nu ligt ze ook gewoon heerlijk te kletsen. Dat deed ze voorheen ook als ze in de nacht wakker werden sliep snel verder. </p><p>Iemand ervaring mee? De methode laten janken doe ik niet aan want ze is echt in paniek. Wel toen ze rustig was heb ik haar weggelegd en toen begon ze weer. Heb haar toen zo gesust en is ze van vermoeidheid in slaap gevallen. Vind het alleen zo zielig want ze krijgt overal vlekken, slikt moeilijk en melk van een paar uur terug komt omhoog. </p><p>Liefs L</p>