<p>Mama’s...</p><p>Onze zoon van 6 maanden spuugt sinds 2 dagen echt veel.(nooit gedaan)</p><p>Het is geen melk wat eruit komt maar echt overgeefsel (zn vaste voeding)</p><p>Nu heb ik de huisarts al gebeld maar hij krijgt voldoende vocht binnen, plasluiers zijn oke en hij is verder niet ziek.</p><p>Nu denk ik zelf dat hij wellicht teveel voeding krijgt.... wat is jullie schema en/of bedenkingen?</p><p>Dit is zijn schema:</p><p> </p><p>07.30 200ml opvolgmelk</p><p>09.00 potje fruit 6+</p><p>11.30 200ml opvolgmelk met wat stukjes brood zonder korst</p><p>15.30 200ml opvolgmelk</p><p>17.30 maaltijd potje 6+</p><p>19.15 200ml opvolgmelk</p><p> </p><p>Zijn eerste en laatste fles was eerst altijd 210 maar die heb ik al verminderd naar 180+6 omdat die het niet opdronk.</p><p>Ik vraag me dus af of het overgeven te maken heeft met misschien toch teveel melk voedingen?</p><p>Hij krijgt tussendoor ook wel wat water en soms een baby mais chipje ofzo..</p><p>Hij lijkt van het overgeven geen ‘last’ te hebben.. het is boeren en dan komt het eruit maar verder een hele blije baby.</p><p>Maar wil hem natuurlijk niet te vol proppen!!</p><p>Ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn!</p>