Baby 6 maanden mega eczeem! Help?

Hi dames!

Onze baby van 6 maanden heeft mega last van eczeem, t lijkt ook alleen maar erger te worden, echt mega rode plekken, z'n hele romp zit eronder...

Nu heb ik van de dokter al een zalf gehad een week terug, dit lijkt helaas nog niet veel te doen, t lijkt zelfs roder te worden.

Dinsdag moet ik weer naar de kinder arts, maar ik vroeg me af, heeft iemand DE gouden tip?! Want dit is vreselijk..

Groetjesss
 
Mij neefje is doorgestuurd naar een homeopaat en heeft daar iets van korrels gekregen. Daarmee los je het probleem van binnen op. Een zalf neemt de oorzaak van het eczeem niet weg. Bij hun heeft het geholpen, helemaal weg is het niet maar wel zo goed als.
 
M'n dochter had ook enorm last van eczeem. Niks leek te werken. Was ook redelijk ten einde raad. Uiteindelijk neutral baby body cream gebruikt en na een paar dagen werd het een heel stuk minder en uiteindelijk ging het weg. Nu smeer ik alleen nog als ik weer plekjes zie komen en dan is het vrij snel weer weg.

In bad doe ik badolie van inoli. Van alle andere wasproducten komt de eczeem weer terug.
 
Tiny todd crème of la roche posay lipikar ap+ vonden wij heel fijn naast de hormoonzalf vd kinderarts.
Sommigen zweren bij een havermoutbadje, maar dat deed hier niet wat.
 
Terug
Bovenaan