<p>Is de 6 maanden slaapregressie aangebroken? Onze kleine man sliep al een paar weken door van 19.00/19.30 tot 6.00/6.30. Op een gegeven moment kwam hij weer voor een nacht voeding. Prima, geen probleem. </p><p> </p><p>Maar nu is dat weer voorbij, alleen word hij nu iedere dag om 5 uur wakker ?
Vandaag dan 6 uur, maarja dat komt door de klok. </p><p>Dutjes gaan helaas ook niet meer echt goed. In slaap komen is een ramp, terwijl hij eetst makkelijk in slaap viel. Ook worden ze korter terwijl hij eerst makkelijk de tijden aan kon houden. </p><p>Hoe kan het dat hij opeens om 5 uur wakker is? Honger is het niet, hij kan hierna nog bijna altijd zeker een uurtje gewoon brabbelen of zich vermaken. Gister avond heb ik hem om 20.00 in bed gelegd, in de hoop dat hij ook een half uurtje langer zou slapen maar helaas. Ik heb zelf wel het idee dat het begonnen is sinds we met voeding 2 zijn gestart. Dus hij krijgt minder melk maar dat word aangevuld met meer vaste voeding. </p><p>Hoe krijgen we ons ritme terug, hoe zorgen we dat de dutjes weer goed gaan en dat hij langer slaapt in de ochtend? En weer door slaapt zoals eerst? Ik heb geen idee wat er gebeurd is waardoor het nu opeens zo veranderd is!</p>