Baby 6 maanden naar 3 voedingen?

<p>Hallo, </p><p>Mijn kleine meid is nu 6 maandjes en heb het idee dat ze 3 voedingen wil (volledige borstvoeding) </p><p>Ik leg jaar wel aan als ze begind te gapen maar dan drinkt ze even en valt dan bijna in slaap. </p><p>Ze krijgt 1x per dag een half potje roente of fruit, dit vind ik niet echt voeding vervangend. Ik moet volgende week naar net cb en vraag het daar ook maar vraag me af of meer moesders dit hebben meegemaakt en hoe jullie dit hebben opgelost</p>

Dat klinkt inderdaad wat krapjes. Wellicht kun je haar aanleggen op het moment dat ze net wakker is, dan drinkt ze misschien wat meer. En de gewone voeding wat uitbreiden. Dus en fruit en groente gemengd met aardappel en misschien zelfs al een beetje vis erbij af en toe. Of pap van een beetje afgekolfde melk (hoewel dat nar mijn ervaring wel snel heel dun wordt). Laten sabbelen op een stukje cracotte. Idee?

Hi Bailey, dat klinkt inderdaad niet zoals je zou willen.. Lastig hoor. Ik heb een stuk geschreven over ons voedingsschema van Lars toen hij bijna 6 maanden was (toen nog net 5, maar dat scheelde amper in voedingsschema). Misschien heb je er wat aan? 
https://halloliefkleintje.nl/2018/05/14/blog-21-voedingsschema-baby-5-maanden/

Hello moeders mijn dochter is bijna 7 maanden zij will helemal niet fles maar well eten zij will graag eten fruit groente maar de fles niet zij drinkt per dag 4 keer fles maar zij is aleen 30 of 50 cc drinken zij moet per dag 4 keer 200 cc drinken per voeding wat is probleem dat is niet erg of moet ik naar cb gaan????aub hulp 

@fadhil Over het algemeen zeg ik, je kindje geeft zelf aan wanneer hij of zij genoeg heeft gedronken maar 4x 30 tot 50 cc vind ik wel weinig. Wanneer geef je de fles? Misschien is ze te moe om te drinken? Of te veel afgeleid?ik zou toch eens met het Cb overleggen misschien dat zij tips hebben.

@Baileyxx wij gaven met 6 maanden een heel potje groente en een heel potje fruit (ging niet altijd op), wat stukjes brood, 3 flessen 180 cc en een avondpapje.  Bij het potje gaven we ook altijd een beetje water. 

Bedankt voor de tips!
@ilse. Super leuke blog! Ik ben ook wel een beetje jaloers op jou kat, wat een pracht beest!
@fadhil. Ik zou het inderdaad ook even op het consultatiebureau overleggen 

Terug
Bovenaan