Baby 6 maanden nachtfles afbouwen

Hoi, mijn zoon is inmiddels 6 maanden en drinkt nog steeds 5 flessen van 180cc. Hij krijgt ook tussen door fruit en groente, nu wilt de cb dat ik zijn nachtfles niet meer ga geven en ga afbouwen. Ik maak hem niet wakker voor zijn fles maar hij word uiteindelijk wel wakker in de nacht en hij lijkt wel honger te hebben want daarna slaapt hij gewoon weer verder. Hij is goed op gewicht dus tekort komt hij niet. Hoe hebben jullie het gedaan met de nachtfles afbouwen/weglaten?

Hier ook 4x 200 en als mevrouw wakker word snachts krijgt ze soms een papfles als ze trek heeft meestal 150, gebeurt soms. Meestal heeft ze genoeg aan dr speen. Maar ik heb er ook wel eens dagen tussen zitten dat ze vroeg wakker is of niet in bed te krijgen is dan krijgt ze ook wel eens een extra fles. Op het cb gebruiken ze richtlijnen en voornamelijk zijn ze gericht op de perfecte baby die snachts 12 uur slaapt en netjes 3 uur dut op een dag hihi maar ze vergeten soms dat niet elk kind hetzelfde is. Probeer je aan de richtlijnen te houden maar af en toe iets afwijken is ook niks mis mee hoor ? autistisch geneuzel af en toe ?

Terug
Bovenaan