Hoi hoi, ik heb een dochter van bijna 6 maanden. Vanaf haar geboorte heeft ze al wat moeite met ‘alleen’ slapen. Ze slaapt kort gezegd gewoon het beste bij mij in me armen of naast me. Nu slaapt ze ongeveer bijna 3 maanden al bij ons in bed. Ik probeer haar nu dus in haar eigen bed te krijgen dit wil heel moeilijk. Als ze slaapt en ik wil haar overtillen dan word ze heel snel wakker en begint gelijk te huilen. Als ik haar moe maar wel nog wakker in bed leg begint ze te huilen of zelfs te krijsen ook hebben we haar bed in onze kamer geplaatst maar zelfs dan wilt ze daar niet in slapen. Ik probeer het elke dag om het haar te leren. Om eerlijk te zijn heb ik er geen moeite mee met haar ik ons bed te slapen aangezien dit voor haar gewoon werkt, alleen ik krijg er veel nare reacties over. Ik krijg vaak te horen dat je hier een vervelend verwend kind van krijgt die later nergens een keer kan logeren. Is dit waar? Zijn er ouders die hun baby maanden of zelfs jaren bij hun hebben laten slapen die op een gegeven moment gewoon makkelijk in hun eigen bed konden slapen?