Baby 6 maanden onrustig en wilt geen groente meer..

Hi, hopelijk zijn hier mama’s die mij wat tips kunnen geven..

Ik heb momenteel een kindje van 6 maanden. Sinds 2 weken is ze erg onrustig. Ze drinkt haar flesjes niet helemaal leeg (slaat maar met haar arm heen en weer tijdens drinken), ze wordt iedere ochtend om 04:30 wakker en is alleen maar van rug naar buik aan het draaien en wordt vervolgens gefrustreerd omdat haar nekje nog niet heel sterk is. Ook wilt ze geen groente meer eten. Alles wat ik hierboven schrijf deed ze voorheen wel goed! Ik voel nog geen tandjes.

Hebben jullie tips hoe ik haar weer kan laten oefenen met groente. Fruit wilt ze overigens wel.. en misschien wat langer kan laten staan? Troosten helpt niet ze wil heel graag de fles en slaapt dan weer even verder.
 
Waarschijnlijk middenin een mega sprong! Heel herkenbaar allemaal. Ze willen meer dan ze kunnen, worden er gefrustreerd van, eetlust neemt even af..
Mijn dochtertje heeft ook een poosje dr flesjes laten staan en savonds zelfs helemaal geweigerd. Probeer wat extra water te laten drinken, en laat het verder los. Straks doet ze het allemaal ineens weer normaal en heeft ze waarschijnlijk weer wat nieuwe dingen geleerd. Snachts verwerken ze veel, daarom wss ook onrustig en vroeg wakker.
Komt allemaal weer goed en bereid je maar vast voor op de 8 maanden sprong, die is nog leuker?
 
Terug
Bovenaan