<p>Hallo lieve mama's,</p><p>Ik heb jullie hulp nodig!</p><p>Mijn zoontje is inmiddels 6 maandjes oud en doet het supergoed!</p><p>Hij slaapt alleen maar in in mijn armen, en dan lukt het me om hem weg te leggen... Snachts heb ik weinig problemen, overdag doet hij het helemaal niet in bedje.</p><p>Nu zou je denken, wat is dan het probleem?.. Nou ik moet weer aan het werk, maar tot de laatste voeding (10 uur) ligt hij nog beneden in mijn armen, ik krijg hem niet eerder in bed, zoinzo krijg ik hem (buiten de nacht 10 tot half 6 om) helemaal niet boven in bedje.</p><p>Ik heb alles geprobeerd, maar op deze manier kan ik nooit savonds gaan werken, sporten, weg omdat hij mijn armen nodig heeft om in slaap te vallen. </p><p>Heb zo'n beetje alles geprobeerd met mijn man, maar niks helpt, hij hangt erg aan mama. </p><p>Hoe krijg ik hem na de voeding van 7 uur in zijn bedje? En hebben jullie tips hoe ik kan oefenen hem zelf te laten inslapen?</p><p>Overdag leg ik hem heel vaak als hij moe is in bedje, en dan ga ik daar even opruimen of de was vouwen.. Maar hij vertikt het gewoon en gaat van spelen altijd over in jengele en van jengele over in heel zielig huilen en uiteindelijk overstuur. </p><p> </p><p>Help me out!!!!!!</p><p> </p><p>Hoop dat jullie wat tips hebben hoe ik meneer iets zelfstandig krijg, zodat ik zelf ook iets meer me handen vrij krijg op een dag!!!</p><p> </p><p>Groetjes een hopeloze mama </p>