Baby 6 maanden - staart naar lamp

<p>Mijn baby van zes maanden is ineens erg geïnteresseerd aan de lamp in onze woonkamer. Hij draait expres zijn hoofd naar het plafond om de lamp/ snoer aan het plafond te bekijken en als ik hem op de arm neem draait hij opnieuw zijn hoofd in de richting van de lamp. </p><p>Hij doet dit nu al een paar keer. Kennen ouders dit gedrag? het lijkt ineens een obsessie/ hij vind het erg interessant. </p>
 
Onze zoon was ook in de ban van lampen en klokken.
Overal moesten de lampen bekeken worden. :)
Nu met bijna 1 jaar is het nog steeds erg in trek.
 
Ons zoontje van 10 weken doet dit ook! Ik denk omdat het licht hem triggert. + alle lampen zien er weer anders uit en is dus interessant hah! :)
 
Dank! Dat een kleine baby het doet vind ik ook normaal. Maar als ik Google (wat ik niet moet doen) dan lijkt het vanaf 6 maanden niet meer normaal om zo geobsedeerd naar iets te kijken. Hij legt soms zelfs zijn hoofd in zijn nek om naar de lamp/ het draad te kunnen kijken. 
 
Hier een dochter van 7.5 maand die dit ook doet. Gisteravond tijdens laatste fles ook weer een draai met hele lijf naar DE lamp waar ze perse naar moet kijken ?‍♀️ Geen idee waarom maar ook zij heeft vanaf mini af aan een obsessie met lampen (alle soorten, maakt niet uit welke).
 
Terug
Bovenaan