baby 6 maanden te licht en wil niet eten

<p style="margin: 0px; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: #454545;">Goedenavond allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een dochtertje van 6 maanden. Afgelopen dagen wil zij helemaal niet meer eten. Het probleem is dat ze normaal gesproken ook niet zo goed eet. Ze eet op een dag echt max. 350 ml melk. Vaak is dit wat minder. En een 1/3 potje fruit en 1/3 potje groente (4+ maanden). Ze is verder wel een actief en alert meisje. Bij het consultatiebureau bleek ze te klein en te licht te zijn. Over 6 weken heeft zij opnieuw een afspraak voor controle of zij wat aankomt en groeit. Zo niet, dan moeten ze actie ondernemen. Nu maak ik mij dus heel erg zorgen omdat ze nu echt nauwelijks eet. Vandaag bijvoorbeeld maar 100 ml melk en paar hapjes groente. Moet ik wel zeggen dat er ook een tandje door zit te komen.  Hebben jullie tips voor mij? Alvast bedankt!</p>
 
Ik weet niet wat voor voeding je geeft, maar mijn dochter at ook heel weinig, tot ik overstapte op bio geitenmelk. Inneens gaan alle flesjes leeg. 
 
Mijn dochter is gek op yoghurt, in alle smaken. Dus ik gaf haar deze als ze haar fles of eten slecht at. En soms deed ik dat mengen met fruit of met koek. En als er tandjes kwamen wou ze haar melk altijd wat minder warm hebben.. en vind ze pap ook niet lekker? Veel succes, hoop dat ze snel weer wat zal eten 
 
Hoi! Mijn dochter van 16 maanden is /was ook te licht ze zit nu net aan de grens en gaat gelukkig wel wat omhoog..ik maakte me ook zorgen maar het is bij ons in de familie wel een voorkomend ding we zijn vrij lang en tenger (ik nu iets minder tenger dan voorheen helaas ?) ik geef mijn dochter vers avond eten dat vind ze gelukkig erg lekker.. pap lust ze niet dus helaas..wat je kunt proberen is avocado , roomboter op brood veel volle producten geven desnoods een schepje slagroom door der yoghurt etc komt echt wel goed bij mijn dochter had het ook zeker te maken met haar tandjes veel spuit luiers etc.probeer een beetje af te wisselen met eten kijken wat ze lekker vind maak je geen zorgen gewoon blijven aan bieden 
 
Terug
Bovenaan