<p>Hallo mama's!</p><p>Mijn dochtertje van 6 maanden oud is n vrolijk meisje maar op het moment op alles uitgekeken! De box wilt ze uberhaupt al niet meer in, speelkleed is 5 minuten leuk door het van rug naar buik draaien en weer terug en dat de hele tijd herhalen. </p><p>Ik doe ook lekker knuffelen met dr, door het huis lopen en alles laten voelen en mag ze lichte spulletjes opraken (wat ze meteen met n grote zwaai weggooit, dat is helemaal haar ding op t moment). We doen vliegtuigje spelen, dansen, zingen veel wandelen.</p><p>Maar toch heb ik genoeg momenten dat ik inspiratieloos ben! Ze kan nog niet kruipen (wat helemaal niet erg is voor degene die mij verkeerd begrijpen) en zijn haar uit verveling een beetje hiermee aan t aansporen. Maar omdat ze dit nog niet kan en ze zich verveeld, weet ik het ff niet meer.. </p><p>Iemand nog leuke ideeen wat we kunnen doen? Boekjes kijken of voorlezen heeft geen zin, dat is beetpakken en heel hard wegslingeren haha.</p><p>Groetjes van de op dit moment inspiratieloze moeder! </p>