<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn dochter is nu 6,5 maand en weigert nu al een aantal dagen haar laatste fles op te drinken. Ze word er letterlijk boos van als ik hem wil geven. Als ik haar dan naar bed breng slaapt ze al snel en word ze er ook niet meer wakker voor om hem alsnog te drinken.</p><p>Dit is (ongeveer dan) haar eetschema:</p><p>07.30 fles 190cc+6</p><p>09.00 fruithapje (max. 15 hapjes, niet haar favoriet)+ paar minislokjes water gemengd met roosvice ferro </p><p>11.30 fles 190cc+6</p><p>Tussendoor een paar mini slokjes diksap of alleen water.</p><p>13.00 beetje sabbelen op broodkorstjes en soms ook voorzichtig een paar stukjes van het midden. Dan daarna nog een flesje 90cc+3 als ze niet té moe is of als we niet onderweg zijn.</p><p>15.30 90cc+3+gekruimeld koekje of gewone fles van 190cc+6 als ze daarvoor om 13.00 geen kleine fles op heeft.</p><p>17.00 groentehapje (eet ze vaak wel op)</p><p>18.00/18.30 fles 190cc+6, maar die laat ze nu dus ineens staan..</p><p>Wat denken jullie? Gewoon een fase? Of schema aanpassen? Het gaat ineens zo snel. Ik kan en wil natuurlijk geen fles forceren, maar vorige maand at ze alleen nog maar een beetje groenten en toen liet ze haar late avondfles (23.00) staan. Ook sliep ze na elke 1,5 uur en nu nog maar 2 slaapjes overdag. Wat een verschil ineens.</p>