Hoi!Onze baby voelt zich de laatste tijd niet echt lekker. Vanaf vrijdag buikkrampen, in de nacht veel overgegeven en veel waterige poep, en ook eventjes koorts gehad. Sinds maandag leek het iets beter te gaan. <br />Maar daar gaat het niet echt om.. sinds dat onze kleine man ziekjes is, wil hij graag bij ons in bed slapen. Het liefst op zijn zij ook. Maar mijn man (en ik ook wel…hoe gezellig en knus het ook is) wordt er een beetje vermoeid van… Het slaapt toch niet heel lekker met een baby in het midden.<br />Elke avond probeer ik hem opnieuw in zijn eigen bed te laten slapen. Dit gaat 1,5 uur goed, daarna wordt hij wakker en wil hij eten (hij slaapt niet door, dus ik voed hem gewoon op verzoek). Ik leg hem drowsy but awake weer weg, maar zodra hij mijn aanraking niet meer voelt, wordt hij onwijs verdrietig en is hij moeilijk te troosten… Als het uiteindelijk lukt met in slaap komen, duurt het een uur voordat hij weer wakker schrikt en mij zoekt.<br />Ik weet niet zo goed wat ik nu nog kan doen… Gewoon maar accepteren? Is het maar een fase? Het liefst wil ik dat hij gewoon lekker in zijn eigen bedje kan slapen… Herkent iemand dit? Tips, tops, flops?<br />Groetjes<br />