Baby 6 mnd

<p>Hoi,</p><p>Mijn dochtertje heeft reflux, maar daarnaast heeft ze ook heel veel buikpijn dat ze er niet van kan slapen. De kinderarts wilt niks doen en zegt dat het met de reflux te maken heeft en we geduld moeten hebben tot ze recht op kan zitten. Dit kan zij maar ook ik niet volhouden, als ze maar 2 a 3 uur slaapt in de nacht.</p><p> </p><p>Wat kan ik doen? </p>
 
Hej! 
Wat een lastige situatie. Volgens mij zijn kinderartsen super voorzichtig met reflux. Ons kindje heeft het ook (verborgen) maar gelukkig (nog?) Niet zoveel last van dat hij niet meer slaapt. Bij ons zei de ka, probeer johannespitmeel en meer kunnen we niet doen. Ben daar zelf vrij snel mee gestopt ivm krampjes.
Maar als je kleine en dan ook jij er zoveel last van ondervindt moet daar toch wat mee gebeuren? Zo raar en vervelend als ze zeggen dat je moet afwachten. Wat als je aangeeft  dat ze hierdoor zo weinig slaapt dat jullie het niet langer volhouden? Dan moet er toch wat gebeuren? En anders misschien een second opinion? 
Wij liepen bij de ka voor zijn ontlasting en ook wij werden daarin niet serieus genomen voor ons gevoel. Dit heb ik op een gegeven moment ook kenbaar gemaakt aan ze, zij zijn niet degenen die bij jullie thuis zitten en niet kunnen slapen! Toen ging het balletje eindelijk rollen en kwamen we vooruit.
Hopelijk heb je er iets aan, heel veel sterkte en succes
 
Heel veel sterkte
 
[quote quote=10318248]Hej! Wat een lastige situatie. Volgens mij zijn kinderartsen super voorzichtig met reflux. Ons kindje heeft het ook (verborgen) maar gelukkig (nog?) Niet zoveel last van dat hij niet meer slaapt. Bij ons zei de ka, probeer johannespitmeel en meer kunnen we niet doen. Ben daar zelf vrij snel mee gestopt ivm krampjes. Maar als je kleine en dan ook jij er zoveel last van ondervindt moet daar toch wat mee gebeuren? Zo raar en vervelend als ze zeggen dat je moet afwachten. Wat als je aangeeft dat ze hierdoor zo weinig slaapt dat jullie het niet langer volhouden? Dan moet er toch wat gebeuren? En anders misschien een second opinion? Wij liepen bij de ka voor zijn ontlasting en ook wij werden daarin niet serieus genomen voor ons gevoel. Dit heb ik op een gegeven moment ook kenbaar gemaakt aan ze, zij zijn niet degenen die bij jullie thuis zitten en niet kunnen slapen! Toen ging het balletje eindelijk rollen en kwamen we vooruit. Hopelijk heb je er iets aan, heel veel sterkte en succes Heel veel sterkte[/quote]
Ze zeggen dat ze buikpijn kan hebben van de Omeprazol, dus daar moeten we tijdelijk mee stoppen nu.. En ze heeft forlax gekregen maar dat durf ik nog niet zo goed te geven, ze denken dat ze harde ontlasting heeft maar ik heb het idee dat dat niet het geval is.
 
Terug
Bovenaan