<p>Hoi, het onderwerp zegt het al. Mijn dochter van 6 weken heeft tot vorige week nog 1x per nacht om nachtvoeding gevraagd. Ze werd dan rond 3.00u of 4.00u wakker, kreeg een fles en sliep weer verder tot ongeveer 7.00u.</p><p>Vorige week presteerde ze het om 3x door te slapen tot 6.00u, wat ik heel knap vond en ook dankbaar voor was.</p><p>De afgelopen 2 nachten verlopen echter wat onrustig. Ze wordt rond 4.30u wakker ( ik dacht in eerste instantie weer voor een voeding, wat ik prima zou vinden). Als ik bij haar KLM lijkt ze nog half te slapen, maar huilt wel heeeeeel hard. Eerst geprobeerd om te sussen omdat ze nog sliep. Dat werkte nirt ze begon alleen maar harden te huilen. Daarom een fles klaargemaakt.. Daar drinkt ze heel moeilijk 40ml uit. En valt dan in slaap. Terug in bed huilt ze weer even heeeeeeeel hard, maar is dan stil voor een half uur. Dan begint het opnieuw. Dit keer is ze wel goed wakker. Maar drinken wil ze niet. ( Ja, weer max 30ml).</p><p>Ze zit me aan te staren ( lacht me nog net niet uit). Terug in bed huilt ze weer even heel hard en gaat dan weer slapen.</p><p>Ik heb nog een peuter in bed liggen die vroeg wakker is.. Rond 6.00u. Ik ben zo bang dat hij hierdoor nog eerder wakker wordt. Daarom probeer de baby redelijk snel te sussen.</p><p>Overdag slapen gaat heel goed. Ze kan zelf in slaap vallen. Dit is 's nachts normaal ook geen probleem. </p><p>Kort gevraagd; wat te doen met deze meid? Ik ben geneigd om haar toch is re laten huilen. Ju ben ik binnen 2 minuten bij haar. Overdag huilt ze max 10 minuten.</p><p>Ik kan geen reden vinden waarom ze huilt.( Luier is niet vol, niet te warm, niet te koud)</p><p>Ze wordt ingebakerd trouwens.</p><p> </p>