<p style="text-align: left;">Hoi allemaal,</p><p style="text-align: left;">Ik heb hier al eerder een topic over gemaakt maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen en volgens mij praat ik mezelf een hoop gestress aan.</p><p>Onze dochter is 6.5 week en doet het opzich prima, snachts maakt ze zelfs nachten van 5 a 6 uur gewoon in haar wieg, wel bij ons op de kamer in een swaddle me doek, zodat ze niet zo druk met haar armpjes is, ze is namelijk een ontzettend drukke baby en heel erg helder. Nu is het alleen dat ze overdag dus niet zelf in slaap wil vallen. Het gaat nu als volgt; ze drinkt haar fles op, ik hou haar omhoog voor evt boeren spugen(hier had ze last van, nu jbpm) en dan valt ze eigenlijk in slaap, als ik haar dan weg probeer te leggen word ze of gelijk wakker of na 10 minuten, meestal laat ik haar dan liggen kijk het even aan maar ze begint altijd te huilen en is klaarwakker, dus dan pak ik haar maar weer en dan slaapt ze dus zo bij mij weer verder. Wat moet ik in vredes naam doen? Haar wakker houden na de fles en proberen te 'spelen'? Af en toe als ze wel wakker blijft speel ik even met haar en probeer haar dan weg te leggen maar ook dan klaarwakker, ze geeft ook niet echt signalen, ze gaapt wel, dan leg ik haar weg. Of ik zie het gewoon niet, ik voel me een super slechte moeder dat het me niet lukt om haar in haar bedje/wagen/box te laten slapen. Over 3.5 week moet ze naar de opvang, waar ik ook als een berg tegenop zie kan er wel van huilen, straks gaat ze daar ook niet slapen en dan ben ik er niet voor haar. Sorry een heel verhaal maar moet het even kwijt. Vanavond naar het CB voor eerste prikjes wellicht hebben hun nog advies voor het slapen. Of stel ik me nu aan en is het normaal dat een baby van 6 weken niet zelf/alleen wil slapen?</p><p>Liefs een onzekere moeder </p>