Baby 6 weken

<p>hallo,</p><p>mijn kleine meid is morgen 6 weken oud. Ze is te klein geboren en moest daarom aan de nenatal prematuren voeding. Afgelopen week heb ik haar in het ziekenhuis gewogen en woog ze eindelijk 3510 gram en mochten we over naar normale nutrilon 1. Nu hebben wij de nenatal afgebouwd en krijg ze nu alleen nog nutrilon 1.</p><p>ze krijgt 7x 90cc maar moet eigenlijk naar de 5 voedingen van 120cc. Ze doet al minimaal 30min over de 90cc en vaak eet ze dit niet eens op of met veel moeite. Hebben jullie tips ideeen hoe ik dit af kan gaan bouwen en meer voeding per x kan gaan geven. </p><p>Nu krijgt ze om 07:00 10:00 13:00 16:00 19:30 23:00 en Tusen 03:00 en 04:00 eten.</p><p>alvast bedankt! Groetjes Sharona </p>
 
Hey, ik weet niet of je dit nog zal lezen. Onze meid deed ook superlang over de fles en wilde wel meer cc’s maar werd dus per flesje uiteindelijk moe. Waardoor we van 6 ineens weer naar 8 flesjes gingen zodra we de cc’s omhoog gooiden....ik heb toen om te proberen een fase 2 speen op de fles gedraaid: probleem opgelost! Dus het is een tip ? ookal is het eerder dan het ‘schema’ haha gr xx
 
Hoi !
dat is precies mijn vraag. Mijn dochter zit nu op 7 voedingen: 02/06/10/13/16/19/22 uur maar we zouden haar s nachts willen laten slapen (vaak moeten we haar wakker maken om 2 uur)
dat betekend 6 voedingen, maar hoe deel ik het dan in?
nu meld ze zich om 5 uur en 08:30/09:00 uur weer. 
Thanks!
 
 
Hoi hoi,
je kan inderdaad een groter speentje proberen. Ik heb zelf een dochtertje van 5 weken en zij mag gezien haar gewicht naar flessen van 100cc. Dit krijgt zij helemaal niet op en dat vind ik prima. Het cb zei ja dan laat ze er langer tussen dat is misschien wel fijn. Naja jammer dan. Ze drinkt nu flesjes van 70 a 80 cc tussen de 3 en 4 uur, 8 voedingen en ze mag naar 6 voedingen. Ze is ook erg spugerig, waarschijnlijk verborgen reflux, dus ik geef daarom ook liever kleinere beetjes 
 
Terug
Bovenaan