Baby 7,5 maanden drinkt slecht

<p>Hi Dames,</p><p> </p><p>Mijn dochter van 7,5 maand drinkt haar flessen slecht. Ze krijgt Nutrilon opvolgmelk maar in de ochtend en overdag drinkt ze nog geen 100 cc per keer. Ze wil gewoon niet meer. Fruit, groente, brood en water gaat wel goed. Ik dwing haar ook niet om meer melk te drinken want het lijkt me alleen maar averecht werken.</p><p> </p><p>Haar fles van 19 uur gaat ook niet denderend maar wel beter en haar fles van 23 uur gaat super goed. In totaal krijgt ze dan rond de 500 binnen qua melk. Dat is toch te weinig? Ik heb al pap geprobeerd, maar dat moet ze ook niet.</p><p>Is dit normaal?</p><p> </p>
 
Hoi
 
Hier ook een slechte drinker van 7.5 maand. Van de kinderarts moest ze minimaal 400a600 drinken, maar ze dronk ook elke keer maar 100 ml per fles. Goed de groei en luiers in de gaten blijven houden.
Vanochtend zijn we toevallig naar de osteopaat geweest en daarna heeft ze al 2 flessen leeg gedronken.
Wie weer is dat voor jullie ook een optie.
 
Mijn dochter is ook bijna 7,5 maand en herken dit helemaal. CB gaf bij 6 maanden aan dat we mochten afbouwen naar 500 ml. Dit is dan ook wat ze nu krijgt. Ze kreeg bij ons eerst boterham en dan melk, maar dat hebben we nu omgedraaid en gaat een stuk beter.
 
Terug
Bovenaan