Baby 7 maanden gillend wakker

<p>Goedemorgen,</p><p>Ons kleine meisje is al vanaf 8 weken (gecorrigeerd, met 25 weken geboren) een perfecte slaper.. Ze is nu gecorrigeerd 7 maanden (dus bijna 11 officieel), en sinds een week wordt ze 2x per avond/ nacht gillend wakker. Ze is dan helemaal overstuur en ontroostbaar! We zijn dan ongeveer een half uur/uur bezig om haar rustig te krijgen, en ze wilt niks (niet liggen, niet zitten, niet rondlopen, geen tv, niet spelen).. Daarna leg je haar in bed, verhaaltje, en gaat ze weer lekker slapen, waarna het na 1 tot 3 uur weer gebeurt! Overdag is ze vrolijk en lijkt ze nergens last van te hebben en slaapt ze perfect (2 a 3 slaapjes), is niet echt verkouden, geen koorts. </p><p>Ik vind het zo zielig en weet niet zo goed wat het kan zijn.. Tandjes? Bang in het donker? Verlatingsangst? </p><p>Iemand hier ervaring mee?</p><p>Liefs! </p>
 
Mijn zoontje van heeft dit  ook een periode gehad snachts. Volgens mij is het meer een nachtmerrie. Rond die periode krijgen ze die steeds meer. hier was het ook drama om hem dan weer in slaap te krijgen. maar na een tijdje werd het steeds minder. 
 
Hi! Gaat het alweer wat beter? Of wordt ze nog steeds gillend wakker?
Wat ook nog zou kunnen, zijn nachtangsten. Dit komt vaker voor bij baby's en kinderen en kun je beter ook anders benaderen dan een nachtmerrie. 
 
Terug
Bovenaan