Baby 7 maanden overstrekt zich

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn zoontje van 7 maanden overstrekt zich nog steeds heel veel met oppakken enz. Tillen op de heup is dan ook nog niet echt een optie. Zijn schouderbladen gaan dan naar achteren en daarmee de rest van zíjn lichaam ook. Hij heeft gewoon geen relaxte houding.  Dit gaat overigens niet gepaard met huilen dus dat scheelt. Wel is hij soms heel druk in zijn doen en laten. Met slapen ligt hij nog ingebakerd.</p><p>Rollen doet hij ook nog niet. Hij lijkt er wel bijna te zijn, alleen probeert dit ook via strekken in plaats van buigen/ benen omhoog. Ik heb al kinderfysio maar dat lijkt hier nog niet echt voor te helpen</p><p> Soms maak ik me best zorgen om zijn ontwikkeling. Het frustreert mijn zoon soms ook dat hij bijv ergens niet bij kan, maar rollen doet ie dan niet. </p><p>Zijn er ouders die dit herkennen of me gerustkunnen stellen?</p>
 
Ik denk dat dit iets is waar je je niet druk om noet maken hoor. Mijn dochter deed dat ook wel eens en dat was van de een op de andere dag over. En dat omrollen zal ook vast binnenkort wel gebeuren. het lukt hem bijna toch ? Binne kort is het zo ver hoor.  Misschien moet je hem een handje helpen door hem juist met je heup te tillen en goed vast te houden misschien word het dan vanzelf wel een chille houding voor hem. Als hij door krijgt dat hij ook op die manier lekker rond gedragen kan worden 
 
Misschien een keer langs een osteopaat gaan? Onze dochter overstrekte ook en we hebben wat oefeningen gekregen en sindsdien doet ze het met de dag minder! 
 
Terug
Bovenaan