Baby (7 maanden) schor/hees

<p>Hallo,</p><p>Mijn baby van 7 maanden is ineens heel erg schor. Ze is niet verkouden en hoest ook niet. Ze schreeuwt of huilt wel eens, maar niet harder dan anders. </p><p>Kan dit komen door ontwikkeling van de stem, of is het iets anders? </p><p>Ze doet het verder goed. </p>
 
Kan een virusje zijn dat op het strottenhoofd/stembanden zit. Mijn dochter van 1 klonk een week of 3 geleden ook opeens alsof ze een avond had doorgehaald. Vlak ervoor had ze pseudokroep gehad, het zou mij niets verbazen als de heesheid daar een hele milde vorm van was en wellicht bij jullie ook. Ging hier vanzelf over. 
 
[quote quote=10342032]Kan een virusje zijn dat op het strottenhoofd/stembanden zit. Mijn dochter van 1 klonk een week of 3 geleden ook opeens alsof ze een avond had doorgehaald. Vlak ervoor had ze pseudokroep gehad, het zou mij niets verbazen als de heesheid daar een hele milde vorm van was en wellicht bij jullie ook. Ging hier vanzelf over.[/quote]
Bedankt
 Hebben ze daar veel last van? 
 
Mijn zoontje heeft dit tijdje terug ook gehad. Was vrij snel weer over. Denk idd dat het een overblijfsel was hier van een verkoudheid, maar toen hij schor was was hij ook niet (meer) verkouden.
 
Terug
Bovenaan