Baby 7 maanden slaapt niet

<p>Hallo allemaal,</p><p>onze dochter van 7 maanden slaapt al 2 maanden heel moeizaam. Overdag slaapt ze Max. 30 minuten aaneensluitend, zowel bij oma’s als bij ons. Ze valt vrijwel nooit nog in slaap, ook niet met troosten, wiegen of speentje. </p><p>Savonds wordt ze ook na een half uur wakker en is ze vaak hysterisch. Ze wordt pas rustig en valt pas in slaap als ze bij een van ons op de buik ligt en ook dan blijft ze vaak onrustig. <br /><br />lang hebben we de oorzaak bij de reflux gezocht, maar met behulp van kinderarts is deze nu beter onder controle.<br />honger heeft ze niet, we hebben al veel geprobeerd: hartslagknuffel, muziekje, lampje, vaste routine, wakkertijden verkorten en verlengen, op de kamer blijven zitten etc.</p><p>heeft iemand nog advies? </p>

Wat vervelend! Mijn zoontje is ook een moeilijke slaper! Wat kan helpen is om je te verdiepen in slaap, ik heb veel bijgeleerd over slaaptijden enz. Het boek dat mij geholpen heeft inzicht te krijgen is het boek baby in een droomritme. Ook hebben we een Slaapcoach ingeschakeld, dit heeft ook wel wat geholpen. Op de Facebookgroep lekker slapen zonder huilen kan je advies vragen aan slaapcoaches, misschien kan je daar wat advies krijgen?

Hoi, 

Die onrust die je beschrijft en mogelijke reflux zijn dingen die je eens met een osteopaat zou kunnen doornemen. We hebben lang aangemodderd met ons kindje en pas na bijna een jaar gedacht aan een osteopaat. De behandeling en helpen echt snel. 

Terug
Bovenaan