Onze zoon nu al 7,5 maand, slaapt nog steeds niet door...
Hij krijgt genoeg voeding overdag.
4x 180+6 flesvoeding
Warm eten en fruit.
Af en toe wat brood,maar dit gaat nog niet zo erg, plakt alles op zijn gehemelte)
Die flesvoeding bouw ik nog niet af omdat hij dus nog steeds komt in de nacht.
De laatste fles doe ik een papfles.
Laatste voeding krijgt hij rond 19.30. Ik maak niet wakker om 23.00 want wij liggen vroeg op bed en mijn ervaring is dat hij dan nog steeds komt in de nacht.
Nu komt hij steeds rond 1 uur half 2. En rond 5uur.
We proberen altijd eerst een speen en aai over de bol, maar dan blijft hij huilen.
Heb ook wel aantal keer uitgepakt en in slaap gewiegd, dat werkt wel, maar ben je lang bezig om weer in slaap te wiegen.
En als mijn man eruit gaat, geeft hij liefst gewoon de fles want dan ligt hij sneller in zijn bed. (Mannen haha)
Is er geen andere manier?
Hij krijgt genoeg voeding overdag.
4x 180+6 flesvoeding
Warm eten en fruit.
Af en toe wat brood,maar dit gaat nog niet zo erg, plakt alles op zijn gehemelte)
Die flesvoeding bouw ik nog niet af omdat hij dus nog steeds komt in de nacht.
De laatste fles doe ik een papfles.
Laatste voeding krijgt hij rond 19.30. Ik maak niet wakker om 23.00 want wij liggen vroeg op bed en mijn ervaring is dat hij dan nog steeds komt in de nacht.
Nu komt hij steeds rond 1 uur half 2. En rond 5uur.
We proberen altijd eerst een speen en aai over de bol, maar dan blijft hij huilen.
Heb ook wel aantal keer uitgepakt en in slaap gewiegd, dat werkt wel, maar ben je lang bezig om weer in slaap te wiegen.
En als mijn man eruit gaat, geeft hij liefst gewoon de fles want dan ligt hij sneller in zijn bed. (Mannen haha)
Is er geen andere manier?