<p>Hee, ben benieuwd of iemand dit herkent.</p><p>Sinds een kleine week weigert mijn zoontje van 7 maanden flesjes. Vorige week was hij ziek, zwaar verkouden enzo, dus had het idee dat het daarmee te maken had, maar dat is nu over en hij weigert nog steeds. Het ritme zag er zo uit: 7:00 - 12:00 - 15:30 - 18:45 - 23:00/01:00 (die laatste zijn we nog niet vanaf, die is op verzoek). Hij wil op zich de ochtendfles wel (pap met banaan en opvolgmelk), maar die daarna om 12:30 en 15:30 niet (hier kreeg hij al kleinere flesjes van 150 ipv 180). Fruit krijgt hij om 10:30 ongeveer, afhankelijk van eerste slaapje, en dat gaat er altijd goed in. Maar nu eet hij dus helemaal niks qua flesjes tussen 7 uur ‘s ochtends en 18:45 ‘s avonds en dat vind ik best gek zo ineens?! Ik dacht ook nog dat hij misschien genoeg heeft van flesjes en meer andere dingen wil, dat idee krijgen we ook wel - hij eet maisknabbels en zijn avondeten ook heel enthousiast. Maar krijgt hij zo nog wel genoeg binnen vraag ik me dan af? En hoe doen jullie het bij een kind van 7 mnd met ‘lunch’? We oefenden al wel beetje met brood etc, maar nu wordt het toch ineens wel echt een ding ofzo (zo voelt het). En laatste vraag: hoeveel water/thee/verdund sap moet zo’n kleintje eigenlijk drinken om genoeg vocht binnen te krijgen?</p><p>Thanks voor tips alvast!</p>