Baby 7 weken, schema? Of niet? Help!

Goedeavond dames :)

Mijn baby van 7 weken krijgt meer voeding dan gemiddeld, omdat hij vaak erg hongerig is.
Ik zie hier altijd heel veel vaste schema's, maar mij lukt dit absoluut niet..
Hij krijgt nu 6 flessen van 165 ml. En soms nog wat extra tussendoor?
Vaak slaapt hij wel al de nacht door, heerlijk!
Maar zo heeft hij 4 uur tussen een voeding, en zo nog geen 2.
Hoe doen jullie dit met een vast schema?
Rekken lukt bij mij amper, dan is t huilen geblazen. Ik begrijp er niks van haha!

Groetjes!
 
Heey wij hebben soort van een vast schema met 5 voedingen van 120 (mijn zoon is 8 weken). Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat je hem te veel geeft want wij hebben ook een tijdje 6x 150 gegeven. Op een gegeven moment wilde hij dat niet meer .. oke dan wat minder ook goed. Maar als hij tussen door honger krijgt krijgt hij ook gewoon extra. Wat ik daarmee wil zeggen, gewoon doen wat goed voelt. Als jou kleintje het op deze manier goed doet zou ik dat niet proberen te veranderen. Zo zou ik wel een vast slaap schema willen maar daar denkt meneer anders over?. Elk kind is anders en de een kan het goed op schema en de ander wat minder. Zolang hij tevreden is is het goed. Je doet het goed!
 
Mijn dochtertje van ruim 6w heeft ook geen vast schema hoor. Ze kwam wel ong om de 3u, maar sinds 3 nachten slaap ze wat langer door en drinkt ze daarom snachts en sochtends veel minder met als gevolg dat ze smiddags en savonds opeens bijna elke 2u komt! En rekken lukt hier ook niet want als mevrouw honger heeft dan moet ze ook nu de fles en niet over 10min pas ?
 
Hey meiden!

Super bedankt voor jullie reacties :)
Dat stelt me toch weer gerust dat ik het gewoon wel goed doe zo hihi.
En haha nicoleds wat jij zegt hebben we hier nu dus ook inderdaad, snachts langer slapen maar sochtends en savonds elke 2 uur honger, fijn te horen dat meer mensen dit hebben.
Al die berichten over vaste schema's etc maken dan toch n beetje onzeker.
Maar we gaan vrolijk door!
Dankjulliewel!
 
Terug
Bovenaan