Baby 7 weken ziek, moet ik naar huisartsenpost gaan?

<p>Hi, ongeveer 2 dagen geleden had ik al een topic geplaatst “baby extreem verkouden” nu is ze niet alleen verkouden maar hoest ook en spuugt inneens veel terug. Het is klonterig terweil ik de voeding echt goed roer en het is de goede temperatuur. Ook soms een beetje waterige kots die dus gwn doorzichtig. Ze heeft geen koorts, temperatuur was de laatste keer 37,2. Moet ik huisartsenpost bellen of niet? </p>

Bellen zij weten je de juiste vragen te stellen om dingen uit te sluiten en in te schatten of je kleine gezien moet worden! Gewoon bellen ze zitten daar niet voor niets beter een keer te veel dan te weining bellen

Als je het niet vertrouwd, of je twijfelt, gewoon bellen! En als je het idee hebt niet serieus genimen te worden, blijven volhouden. Jij voelt zelf het beste aan hoe het met je kleine is!!

Tja iedereen is anders en je moet doen wat jij denkt dat goed is.. ik had zelf de huisartsenpost twee dagen geleden al gebeld alleen al omdat ik 7 weken erg jong vind en nu met hoesten erbij! Je kan beter een keer zijn geweest en gerustgesteld worden of geholpen worden toch! Althans dat is mijn mening (tikkeltje overbezorgde moeder en paniekerig ??)

Terug
Bovenaan