Baby 7m & vis

<p>Hallo mama’s</p><p>ik wil heel erg graag vis bij de groente toevoegen van mijn zoontje maar ik weet helaas niet wat voor vis hij mag eten weten julie er een paar voor mij. Hij is nu net 7 maandjes oud geworden</p><p>gr</p><p>mama van een engel</p>

Ik geef mijn dochtertje pangafilet. Ookal wel vanaf 7 maanden. Dit is supermals en kreeg ze toen ookal heel goed weg en ze vond het super lekker. Als je vlees wil gaan geven; ik kook altijd de kipfilet tot het gaar is en doe het dan in de blender. Hierdoor krijg je hele kleine stukjes en die meng ik dan in de geprakte aardappelen en groenten. Zo kun je het ook wat afwisselen. 

Groetjes

Ik zou gewoon lekker kabeljauw geven.. is een neutrale smaak.. ik werk in een viswinkel en pangafilet zou ik ABSOLUUT!!! Niet doen! Zit vol gespoten met rotzooi hormonen en troep.. GEEN!! Gezonde vis is dat.. kabeljauw of koolvis is lekker voor die kleintjes.. 

Dat is een goede tip! Ik wist dat niet van pangafilet. Ik dacht in eerste instantie ook aan pangafilet, zit nl ook noet veel smaak aan. Maar dan weet ik dat als mijn  zoontje straks wat ouder is, geef ik hem lekker kabeljauw of koolvis!

Ik geef me zoon ook kabeljauw hij vind het lekker. Misschien tonijn? Ik haal diepries tonijn en dat maak ik met groenten vind hij ook erg lekker

Terug
Bovenaan