Baby 7mnd wil alleen rondgedragen worden. Niet rustig zitten/liggen

<p>Hallo allemaal,</p><p>herkent iemand dit?</p><p>zoontje is sinds zijn geboorte eigenlijk alleen tevreden wanneer we met hem op de arm rondlopen. Hij wordt heel onrustig en jengelig zodra we met hem gaan zitten.</p><p>gisteren bijvoorbeeld was hij duidelijk niet lekker. Verkouden en erg moe. Ik hoopte hem een plezier te doen door dan maar lekker samen in bed te liggen. Maar nee, hij werd heel druk en daarna was het jengelen en huilen.</p><p>ook ‘s avond wordt hij de afgelopen week rond 21.00u al weer wakker , en rustig met hem zitten is geen doen. De hele avond loop ik met hem rond, niet grappig  aangezien hij de 10kg al gepasseerd is.</p><p>hij is om andere redenen al een paar keer bij een ostheopaat en manueel therapeut geweest, daar kwam eigenlijk niets uit.</p><p>wat zeggen jullie hier van?</p><p>is toc</p>

Misschien gewenning? Me zoon wou ook alleen maar in armen gedragen worden , je kon geen 1 minuut met hem rustig zitten. Hij wou echt dat je met hem rondliep in je armen en hij was ook aan de zware kant. Pas toen hij echt ging kruipen was het een beetje over. 

Terug
Bovenaan