Baby (7wkn) duwt fles weg en spuugt

<p>Hallo, Onze baby van 7 weken duwt halverwege de voeding haar flesje weg. Ze vraagt wel om een flesje/voeding, maar kokhalst soms zelfs als ik flesje opnieuw aanbiedt. Ze ‘kauwt’ met een vies gezicht op de speen. De laatste keer spuugde ze alles onder na 1 slok. Ook slaapt ze veel meer dan normaal (eerst sliep ze bijna niet overdag, nu wel). Ze lacht en is best vrolijk, en huilt niet veel en ik zie niks in haar mondje. Wel laat ze veel scheetjes. Is het misschien een sprongetje? Of zitten de krampjes haar zo dwars dat ze niet meer wil verder drinken? Bedankt alvast voor de ideeën en tips!</p>
 
Het hoeft niet gelijk een allergie te zijn. Misschien een flinke boer deze dwars zit , een speen waarvan de melk te snel loopt of te veel lucht binnen krijgt. 
Onze dochter bijna 13 weken is sinds een week volledig over naar fles voeding. Nu ik weer ben begonnen met werken merk ik dat ik meer geduld moet hebben en niet te snel moet willen in de ochtend anders komt alles er met een vaart weer uit.
Krampjes zou heel goed kunnen je zou cinababy druppels kunnen proberen, deze werken hier perfect.
Voed goed recht op, laat haar tussentijds boeren, en houd haar na het voeden 10 min rechtop. En als ze klooit kan je gerust even wachten. Heb soms zelfs dat ze de helft drinkt even klooit, speen wegdrukken enzo, ik eerst gewoon zelf ga eten, daarna drinkt ze hem opeens wel op. 
 
Ohh ja. Mocht ze met grote bogen gaan spugen, structureel, steeds meer slapen en futloos zijn temp enz. Dan natuurlijk wel aan de bel trekken.
 
Ze laat wel veel windjes, soms is ze dan wat onrustig maar verder weinig last van. Ze moet wel moeite doen om te poepen, omdat ze minder drinkt is het harder. Ze huilt er niet om.
Ik heb de s-flessen van Difrax. We zijn al een maand over op flesvoeding ipv bv. Voorheen liet ik haar tussendoor boeren omdat ze ontzettend gulzig begon en bijna de fles uit mijn handen trok, maar nu wil ze dan niet meer verder. Ze laat duidelijk merken nog meer te willen maar gaat dan klooien met de speen en laat alles er langs lopen.
 
Terug
Bovenaan