<p> </p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi allemaal,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn baby van 8 maanden slaapt ‘snachts niet goed door. Dat heeft hij ook nooit gedaan eigenlijk maar ik sta nu echt om het uur naast zijn bed. Hij huilt niet echt maar moppert wel flink, gaat draaien (maar kan niet terug naar zijn rug) en zoekt zijn speen. Van half 7 (pyjamapapje) tot ong half 1 slaapt hij goed, daarna is het bal. Vervolgens is het om 5 uur klaar totdat hij rond 6 uur echt gaat huilen voor zijn fles. Dan gaan we hem halen. Nu vraag ik me af, zou hij snachts gewoon honger hebben? Hij krijgt al vanaf ong 4 maanden geen nachtvoeding meer. Overweeg nu om rond 2300 zijn pyjamapapje te geven in de hoop dat hij doorslaapt. <br /><br /></span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hij is overigens sowieso geen goede slaper, overdag maximaal 3 x 45 min. Verder is hij hartstikke vrolijk en gezellig!</span></p><p> </p><p style="text-align: right;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hopelojk heeft iemand advies!</span></p>