Baby 8 maanden slaapt niet meer

<p>Dag dames,</p><p>ik heb weer een vraagje. Mijn dochtertje is over een week 8 maandjes. Nu slaapt ze sinds 'n weekje super slecht. Eerst sliep ze in de ochtend een uurtje, in de middag zeker wel een uurtje of some 2 uurtjes en avond ook een uurtje. sinds 'n weekje slaapt ze s'ochtends niet, en in de middag maar 30 min. Max en tegen de avond ook 30 min. Dus maar 'n uurtje slaap hooguit overdag.. dat is toch veeelste weinig? </p><p>Verder slaapt snachs ook onrustig (vaak wakker worden en is ze rond half 6 klaarwakker). </p><p>Ze heeft ook al heel lang last van haar tandjes die nog altijd niet zijn doorgekomen..</p><p style="text-align: center;">iemand hier ervaring mee? </p>

Jaaaaaa, 8 maanden is slaapregressie! Hebben we hier ook gehad.
En dan de combinatie met tandjes is zeker niet fijn! Hier ook alles achter elkaar en tegelijk: griepje, sprong, slaapregressie, verlatingsangst, volgende sprong, griep. 
Zo blijven we ff bezig! Is een fase en gaat echt weer over! Maar fijn is het niet!

Ons zoontje is 9 maanden en heeft vanaf maand 7 dat ie weinig slaapt overdag. Max een uur over de hele dag. Daar tegenover staat wel dat hij doorslaapt van 20.30 tot 08.00/08.30. Ik probeer hem meteen naar bed te doen mocht ik zien dat ie toch slaap krijgt overdag. 

Terug
Bovenaan