Baby 8 maanden slaapt overdag niet

<p>Hoihoi,</p><p> </p><p>Ik ben een beetje radeloos, ik hoop wat behulpzame tips te krijgen!</p><p>Mijn zoontje van 8 maanden heeft moeite met slapen overdag. Ik heb hem in een slaapzak en strak onder een deken, maar hij draait zich constant op zijn buik. Hij kan dan niet slapen omdat hij weigert zijn hoofd neer te leggen. Hij kruipt zijn hele bedje door en zet het op een krijsen. </p><p>Het is vrij donker op de kamer, maar kan nog wel zien waar je loopt. Ik ben al van 3 naar 2 dutjes gegaan, maar dat heeft geen invloed op hoe goed hij slaapt. 's Avonds is er niks aan de hand, dan gaat hij netjes slapen. Naast zijn bedje blijven zitten tot hij slaapt heeft ook geen zin. Ik heb hem nu net in slaap gewiegd, en ligt nou in zijn bedje in zijn slaap nog te snikken.</p><p> </p><p>Hellup!</p>

Als je de deken weg laat en hem even z'n gang laat gaan in bed? Of raakt hij echt overstuur? Mijn dochtertje gaat ook eerst dr bedje door, soms met huilen maar soms ook niet, en valt uiteindelijk in slaap. Als ze echt overstuur raakt ga ik erheen om te troosten. Dan leg ik haar weer weg en loop ik weg. Ene keer slaapt ze snel en de andere keer moet ik meerdere keren terug. Probeer wel altijd 10-15 minuten ertussen te laten voordat ik terug kom. 

Terug
Bovenaan