baby 8 maanden slaapt snachts heel onrustig en bijna niet

<p>Dag dames,</p><p>mijn dochtertje is nu 8 maand en ze slaapt super slecht. Tussen 21:00 en 22:00 uur gaat ze meestal slapen en wordt sinds een aantal weken in de nachten constant wakker.. soms is ze rond half 1 echt klaar wakker en wil ze tot 3 uur niet meer slapen (huilen als je haar in bed legt maar als ze bij mij ligt is ze OOK super onrustig) en is ze om half 6 s'ochtends weer wakker en slaapt ze daarna niet meer (dan is ze wel super vrolijk en heel actief) </p><p>Dutjes overdag doet ze wel; meestal rond 9:00 een uurtje en in de middag rond 12:00 vaak 2 uurtjes. </p><p>Dit is zoooo slopend voor mij, ik heb het sinds haar geboorte al zwaar gehad want ze was een onzettende huilbaby (reflux + koemelkallergie) en altijd een moeilijke baby geweest.</p><p>is dit een fase ofzo? Heeft iemand tips? </p>

Jazeker, dit is een fase! Rond de 8 maanden krijgen ze ook weer te maken met een slaapregressie. En misschien zit ze ook wel in een sprong?
Heb het hier ook heel erg gehad rond die tijd. En nu zit ik al n aantal weken in de verlatingsangstfase. Dus de fases volgen elkaar op!
Even volhouden dus!!

Hier bijna 7 maand en afgelopen 2 nachten ging het weer goed. Maar de wallen hangen op mn enkels. Meerdere flesjes, spenen. Het ging vanzelf weer over.. 

Terug
Bovenaan