<p>Hallo allemaal,</p><p>Vanaf vrijdag is mijn meisje van 8 maanden af en toe aan het overgeven. Het begon vrijdag met koorts, maar dat zakte al snel weer. Ook toen wou ze vrijwel niet tot nauwelijks drinken. Ook het eten gaat er bijna niet in tot op de dag van vandaag. Ze zit in een sprong en dan heeft ze er altijd wel last van. Het is alleen nu wel heel erg. Ze weigert de fles eigenlijk altijd en we geven tot nu toe alles slapend. Ook extra fruit wil ze niet, yoghurt ook niet. Soms een paar hapjes. ORS heb ik geprobeerd, ook dat is lastig. Zijn er mensen die dit herkennen? Ik heb in de tussentijd nu 2x contact met de dokter gehad, maar zij vinden haar nog te alert. Ze spuugt nog steeds af en toe (veel) en het komt er dan met een hele harde straal uit. Geen koorts meer gehad. Ze is altijd al een moeilijke drinker, maar daar hebben we zo onze trucjes wel voor uitgevonden. Ook de pre logopedist heeft ons daarbij ondersteund. Ze is ook al getest op KMA, reflux etc. Ook al heel veel flessen, spenen en tuitbekers geprobeerd.</p><p>Groetjes Annie</p>