Baby 8 maanden wil niet in de box

<p>Mijn zoontje is 8,5 maand en heel actief. Zit het liefst aan alles waar hij niet aan mag zitten. Daarnaast is hij al heel mobiel, kruipen, gaan staan, dit maakt het soms heel vermoeiend wanneer hij alleen aan het spelen is. Ben heel de tijd achter hem aan aan het lopen omdat hij steeds weer wat weet te vinden.</p><p>voorheen kon ik hem makkelijk in de box zetten en kon hij zich zelf vermaken, maar als ik hem nu in de box zet zet hij het meteen op een krijsen met tranen en al. </p><p>Iemand die dit herkent en tips heeft? Zou het fijn vinden wanneer hij weer lekker in de box gaat spelen. Sommige dingen in huis kan ik nou eenmaal niet weg stoppen omdat hij er niet aan mag komen.</p>

Ik zou toch zoveel mogelijk je huis aanpassen dat je kindje veilig rond kan kruipen en je zelf iok wat eust hebt. Ze worden alleen maar actiever! En pas vanaf ongeveer 1 a 1.5 jaar beginnen ze te leren wat ze wel en niet mogen. 

Ik heb geen tip, mijn oudste 2 wilden wel in de box mijn jongste totaal niet. Ik heb nooit niks weggezet meteen van kleins af aan aanleren dat hij aan bepaalde dingen niet mag komen. 

Haha precies me zoon! Die is wel wat ouder nu (17 maanden) maar die heeft de box nooit leuk gevonden, het was ook altijd krijsen als hij erin ging. Nu loopt hij en speelt op de grond, maar soms moet hij ff in de box, en hij zet het gelijk op huilen of gaat knagen met zn tanden aan de box of hij gooit al zijn speelgoed eruit

Terug
Bovenaan