Baby 8 maanden word vaak wakker

<p style="text-align: right;">Dag dames,</p><p>mijn zoontje word in de nacht vaak wakker de laatste tijd.. ik heb het idee dat hij niet de juiste slaaphouding kan vinden. Hij belandt vaak op zijn buik dat vind hij wel fijn maar na een uur gaat hij ineens onrustig doen en heen en weer rollen en dan is ie ook weer wakker. Soms moet ik elke uur mijn bed uit om hem te sussen en weer goed te leggen. Iemand hier ervaring mee? </p>

Leg je hem zelf ook op zijn buik als je hem naar bed brengt ? Misschien kan je dat eens proberen. Of andersom. Of een slaapmuziekje of zo

Is 8 maanden ook niet de tijd voor een sprong? 

En wij hebben hier ook last van gehad. Onze kleine is 6 maanden. We hebben een paar dagen op een rkukje erbij gezeten als hij in slaap viel en onze hand op hem. Dan bleef hij rustig en sliep goed in. 

Ons zoontje deed dit toen hij in de slaapzak sliep nu in pyjama en zo in bedje en slaapt heerlijk word soms wakker omdar hij dan zijn beentjes door het bedje heeft maar even zin tut en teruf leggen en meneertje slaapt weer heerlijk heel soms dat ik hem dan een klein flesje geef en slaapt daarna heerlijk door tot 7.30 a 8.00 uur

Terug
Bovenaan