Baby 8 maanden

Hallo lieve mensen allemaal.
Ik vroeg me al ongeveer twee weken iets af, ik denk nu moet ik het toch even hier vragen
Iedere keer doet mijn zoontje als die in de loopstoel of in bedje ligt maakt niet uit wat dan lijkt het alsof die nee knikt maar dan heel hard op en neer hij moet er dan wel bij lachen dus ik lach er vaak ook wel om.. al weet ik niet wat dit is?
Is dit erg herkent iemand dit? Het is pas sinds kort zou die moe zijn zou het iets anders zijn?

Ik hoop op wat berichten hierop

Groetjes ?

Ik weet niet of dit erg is, lijkt me niet maar als het meer een tik wordt zou ik vooral proberen er niet teveel op te reageren. Mogelijk dat vooral reactie van jou/omgeving het een leuk spelletje maakt? En anders houd het misschien op las er iets anders nieuws komt wat de kleine kan doen en leuk vind. Ze ontdekken en leren nog zoveel.

Ja mijn zoontje vind het ook erg grappig al merk ik wel dat die erna ook best wat begint te gapen misschien moeheid ?

dankjewel lieverds voor jullie reacties ?

Zou kunnen, over het hoofdje wrijven is vermoeidheid signaal, met het hoofdje zelf bewegen voor sommigen wellicht ook dan.

Terug
Bovenaan