<p>Hi allemaal! Ik ben heel erg in de war. Mijn oudste dochter is 9 jaar met mijn ex. Nu een dochter van 8 maanden met mijn huidige vriend. Ik heb altijd gezegd 2 kinderen en dan is het goed. Mijn zwangerschappen en bevallingen verliepen niet helemaal soepel en ben eigenlijk pas net weer hersteld. In mijn hoofd was het helemaal compleet. Nu zou ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar werd het niet en voelde me niet echt top. Maar dacht dat komt vast door mijn korte nacht. Toch een test gedaan.. en een hele dikke 2e streep. Mijn eerste reactie was ik heb van dag 1 gezegd dat ik het niet wil. 2 en meer niet. Maar nu raak ik steed ’s meer in de war. Mijn vriend wilt het graag. Familie om ons heen, steunen ons heel erg. Maar past zo niet in mijn hoofd, omdat ik daar altijd zo stellig in ben geweest. Ben er verdrietig om. Had nog veel langer alleen van haar willen genieten. Gaat dit dan nog wel.. Ik geef nog borstvoeding, want ze weigert de fles. Moet ik nu stoppen. Kan ik wel mijn liefde en aandacht aan allebei geven. Pfff het moet echt nog landen en zo niet gepland. Ik bevat het gewoon nog niet..</p><p>Iemand dit ook mee gemaakt? Ervaringen?</p>